5e dag, naar Opoeteren - Reisverslag uit Herkenbosch, Nederland van Wim Timmermans - WaarBenJij.nu 5e dag, naar Opoeteren - Reisverslag uit Herkenbosch, Nederland van Wim Timmermans - WaarBenJij.nu

5e dag, naar Opoeteren

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

11 April 2015 | Nederland, Herkenbosch

Met zon uit Thorn vertrokken. Ben je uit het dorp, dan ben je ook meteen in Belgie. Het weer werd ook direct anders. De lucht betrok en het begon meteen flink te waaien uit het zuid-westen. Dat was nou net de richting waarin ik liep. In Kinrooi begin het te miezeren en dat bleef zo tot Maaseik. Daar gepauzeerd en bij de Action voor € 7 een nieuwe baardtrimmer gescoord, die ik vergeten was mee te nemen. Wil er wel een beetje toonbaar uit blijven zien! Bij het verlaten van Maaseik moest ik een bladzijde van het routeboekje omslaan. Daarvoor moest het boekje uit het plastic hoesje. Dat waaide vervolgens weg in een greppel. Omdat het regende het hoesje uit de greppel gepakt, waarbij ik met rugzak op de rug kniediep in de bladeren in de greppel stond. Daarna redelijk vlot doorgelopen naar Neeroeteren en Opoeteren. Onderweg weer veel blaffende en een enkele ook loslopende hond van de af moeten houden. Heel mooi hotel met maar 5 kamers. Na 19 uur was het personeel verdwenen en het leek alsof allen in huis was. De volgende ochtend hoorde ik dat er toch nog 2 andere gasten waren. Ik heb er niets van gehoord. Avondmaal was pannenkoek met kersen en een ijs na.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 3933

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 31 December 2015

SdeC

Landen bezocht: