9e dag, naar Hanret/la Vallee - Reisverslag uit Lierneux, België van Wim Timmermans - WaarBenJij.nu 9e dag, naar Hanret/la Vallee - Reisverslag uit Lierneux, België van Wim Timmermans - WaarBenJij.nu

9e dag, naar Hanret/la Vallee

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

15 April 2015 | België, Lierneux

De dag begon met een gezamenlijk omtnijt met de andere gasten, heerlijk met allemaal lokale producten. De zoon van de gastvrouw bood aan om mij met rugzak weer naar de route te brengen. Dat scheelde alweer 7 km! vanwege het verwachte warme weer extra drinken gekocht, waar de rugzak topzwaar van werd, daarom na 5 km alles opgepakt. Langs de oevers van de Jeker verder naar het zuid-westen. Heel warm en veel drinken. Net op een moment dat ik het moeilijk had kreeg ik een telefoontje uit Nederland dat ons werk bij de politie nu toch door kan blijven gaan. Dit trok mij er helemaal doorheen!
Op het laatst vanwege de lange afstand naar het B&B nog 6-7 km van de route afgesneden. Dat betekende wel de laatste 5 km in de hitte naast een drukke provinciale weg lopen. Na ruim 34 km toch weer het prachtig onderkomen gevonden. Het dorp was zo klein dat er geen restaurant was, maar de gastheer was zo vriendelijk mij met de auto baar het volgende dorp te brengen en ook weer op te halen.