10e dag , naar Namen - Reisverslag uit Namen, België van Wim Timmermans - WaarBenJij.nu 10e dag , naar Namen - Reisverslag uit Namen, België van Wim Timmermans - WaarBenJij.nu

10e dag , naar Namen

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

16 April 2015 | België, Namen

Omdat mijn B&B enkele km's buiten de route ligt, moest ik de route weer op zien te pikken. Wel in de goede richtingen gelopen, maar de afslag gemist omdat het niet aangegeven stond, dus weer 2 km omgelopen. Ongeveer 9 km voor Namen was de door mij gevolgde via Limburgica ten einde en ging verder op de via Monastica, een andere Jakobsroute, die pelgrims vanuit centraal Nederland vaak kiezen. De route is nu wel goed aangegeven, maar dat hoeft niet echt omdat het een recht fietspad over een oude spoordijk is. Probleem was vandaag toch de vermoeidheid. Vaak gerust. Door het centrum van Namen en dan langs de Maas richting jeugd?herberg. Toch weer 29 km vandaag. De jeugdherberg is in een prachtig jugendstil pand aan de Maas. Vanuit mijn slaapkamer kijk ik zo op de Maas. Er zijn 2x2 stapelbedden, een lijkt ook al bezet, ik neem het andere onderbed.
Deel kamer met een ander. Onderdak voor morgen geregeld in de Abdij van Leffe, ja van dat lekkere bier. Daar moet op een slaapzaal slapen, ben benieuwd.
S' avonds toch maar weer terug gelopen naar het Centrum van Namen om te eten. Bij een Italiaan ossobuco gegeten. Bij het teruglopen drupt het iets.

  • 16 April 2015 - 22:11

    Jt:

    ha pa,

    je bent nu dus een echt backpacker, nu je met andere op de zaal slaapt, mooi man.
    Wel beetje weinig foto's....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 3929

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 31 December 2015

SdeC

Landen bezocht: